Alla inlägg den 27 november 2011

Av Ulf Grele - 27 november 2011 21:43

Dag 7 Jobbig natt ingen smärtlindring fungerade, fick gå upp och röra på mig flera gånger. Lyckades somna några timmar på morgonen. Nu har jag provat att sova både på sida och mage, att inta positionen tar lite tid så man får inte ha bråttom. Lite bättre under dagen gångtränat ofta korta pass. Min tanke är att få upp rörligheten och då minskar smärtan, vi får se hur det fungerar. Nytt rekord i titangång utomhus idag 500 m grusväg. Jag gjorde en intressant upptäckt idag, jag provade att gå utan kryckor. När jag går med kryckor är allt ok, jag går bra. När går jag med en krycka går jag lika bra. Tar jag bort kryckan helt haltar jag igen, hjärnan är inställd på att det gör ont, med det gör det inte!!! Jag provade flera gånger med samma resultat. Jag skall testa tills kontoret har insett att det inte gör ont att ta ett gångsteg utan krycka.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards