Alla inlägg den 26 november 2011

Av Ulf Grele - 26 november 2011 21:09

Smärtan släppte inte utan höll i sig hela dagen, barnen tyckte jag var en dj...vla gringubbe. Trots detta gjorde personligt rekord i titangång idag när jag gick ut och gick 250m på grusväg. Vi glömmer det som varit idag i morgon blir det nya rekord. God natt!

Av Ulf Grele - 26 november 2011 13:16

Natten var tuff, mycket smärta och de starka pillren räckte inte till så kl 3 gick jag upp och försökte hitta på något. Mindre smärta när jag satt vid köksbordet, tack för internet, efter 2 timmars surfande kunde jag lägga mig igen. Kl 09.00 frukost och träning, höften kändes stel och det tog lite tid innan jag kunde gå på ett någorlunda bra sätt. Dagen blir världskuppen i skidåkning på TV'n och gångträning i pauserna så får vi se om det lossnar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards