Alla inlägg den 25 november 2011

Av Ulf Grele - 25 november 2011 18:23

Efter lunch-luren var det dags att sitta upp igen, jag fortsatte med att redigera semesterfilmer, med två gångpass på 15 min och 5 min med muskelövningar var dagens träning avklarad. Sista träningen var nästan smärtfri, och då var det 4 timmar sedan jag tog mina piller. I morgon skall jag gå ut och gå!!! Fredagskväll utan vin, jag kör en bubbelvatten. Lite lätt gångträning i reklamen, sen god natt!

Av Ulf Grele - 25 november 2011 14:55

 

Av Ulf Grele - 25 november 2011 14:01

Natten i den höjda sängen var ok, det gick bra att ta sig i och ur sängen. Värken slog till på morgonsidan och fick bekämpas med ett piller. Efter frukost blev det två längre träningspass blandat med videoredigering. Var uppe i 4 timmar i sträck sittande stående och gående, det gick jättebra ingen ökande smärta. Gångträningen gick bra bästa passet hittills, äckelsmärtan när jag skall flytta benet framåt i steget har minskat radikalt och är hanterbar. Nu skall jag inta horisontalläge och vila kroppen inför eftermiddagens träningspass. En film?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards