Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Nu är det jul igen

Av Ulf Grele - 23 december 2012 16:36

Julen förr året (2011) var jag nyopererad och gick mina korta promenader när resten av familjen åkte skidor. Nu är det andra bullar, nu är det jag som är först ut i backen. Det är inga problem att åka längd eller slalom. Jag känner inget, det är lite overkligt att jag har en titanprotes när det inte känns någon skillnad på höftlederna. I morgon blir det brädåkning, det var två år sen sist. God Jul och Gott Nytt År.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulf Grele - 18 juni 2015 11:33

Nu var det länge sedan jag skev något så här kommer några rader.   Jag har haft en del problem med att höften varit stel och det hat tagit några steg för att komma igång. Jag hade en period för 6 månader sedan när jag hade kraftig smärta när jag ...

Av Ulf Grele - 25 december 2012 10:11


    

Av Ulf Grele - 8 oktober 2012 20:05

Nu är det 10 månader sen jag bytte höftled och har inte mått bättre på många år. Jag känner inget av höften längre, jag kan inte känna skillnad på höftlederna. Jag går obehindrat långa promenader, jag har till och med börjat jogga litegrann och det k...

Av Ulf Grele - 13 mars 2012 20:30

Nu har jag blivit godkänd av sjukgymnasterna, tremånaderskontrollen gick utmärkt. Det tråkiga med det är att jag inte får gå till höftgruppen och träna mer. Jag får träna på egen hand. Sportlovet lockade med både slalom och längdåkning. Första åket i...

Av Ulf Grele - 13 januari 2012 17:14

Idag har jag varit och fått massage, en rejäl duvning på musklerna i höften. Det blev ett fantastiskt resultat, smärtan vid belastning försvann och stelheten som jag känt när jag går försvann nästan helt. Nu skal jag ta ett varmt bad så får vi se hur...

Ovido - Quiz & Flashcards