Alla inlägg den 21 december 2011

Av Ulf Grele - 21 december 2011 11:45

Första passet med sjukgymnastik gick över förväntan. I början kändes övningarna enkla och töntiga med de visade sig vara mycket effektiva, det är skönt att få hjälp av proffs som vet hur man snabbast kommer vidare i träningen. Jag känner redan nu efter ett pass stor skillnad i stabilitet när jag går utan krycka, det är häftigt. Nu är det tyvärr juluppehåll så jag får träna på egen hand med de övningar vi fick. Det är fortfarande jobbigt att inte kunna sova en hel natt utan att behöva gå upp och gå. Katterna undrar vad jag håller på med, de ligger och studerar den "vandrande vålnaden" som går fram och tillbaka i hallen. Senare idag skall jag prova första konditionspasset på crosstrainer, undrar hur det skall gå?

Av Ulf Grele - 21 december 2011 11:43

Det är otroligt skönt att slippa ta spruta varje dag, jag gillar inte sprutor!

Ovido - Quiz & Flashcards