Alla inlägg den 9 december 2011

Av Ulf Grele - 9 december 2011 09:39

Om man får önska något är det att få sova en hel natt utan störningar. Som det är nu så vaknar jag var annan timme och är stel i kroppen, jag har inte direkt ont men det går inte att slappna av så jag måste upp och röra på mig. Jag går några rundor i huset, gör övningar och sen lägger jag mig igen. Det pågår hela natten. När morgonen kommer är jag inte utsövd utan känner mig väldigt trött. Det tar några timmar innan jag är helt vaken och på gång igen. När kvällen kommer är jag trött och orkar inte delta i familjens aktiviteter, skittråkigt!! Frågan är om man skall vila på dagen eller hålla ut och försöka sova längre på natten? Idag skall jag ta en lur efter träningen och se om man orkar fredagskvällen aktiviteter.

Ovido - Quiz & Flashcards