Alla inlägg den 2 december 2011

Av Ulf Grele - 2 december 2011 17:09

Nu känns det stabilare dag för dag, smärtan har minskat betydligt och sömnen är bättre. Är uppe och går några gånger varje natt för att minska spänningen i mjukdelarna i höften. Träningspassen är längre och nu är promenaderna på ca 2 km. Så långt har jag inte gått på över två år!!!. Det finns ingen smärta under träningspassen, men jag få nog vara lite försiktig med att ta ut svängarna för mycket. Jag skall försöka trappa ner på pillren från och med idag, jag tar bort den starkaste under dagtid så får vi se vad som händer. Jag är fortfarande trött på dagarna och vilar rätt mycket, blir nog piggare när jag minskar på de smärtstillande pillren. Nu är det full fart mot fredag och jag skall testa ett alkoholfritt vin till middagen i kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards