Alla inlägg under juni 2015

Av Ulf Grele - 18 juni 2015 11:33

Nu var det länge sedan jag skev något så här kommer några rader.


Jag har haft en del problem med att höften varit stel och det hat tagit några steg för att komma igång. Jag hade en period för 6 månader sedan när jag hade kraftig smärta när jag gick, även i vila kunde jag känna smärta. Min läkare gjorde en grundlig undersökning om protesen var lös eller ändrat läge. 

Allt var helt normalt , jag fick en akupunkturbehandling och börjde träna mer intensivt än innan. Gång, crosstriner, cykel. Resultatet av träningen  är att jag inte har några besvär längre. Denna vecka har jag laggt om ett tak på sommarstugan och kan obehindrat krypa på vinden, klättra på stegar och skruva takplåt.


När vattnet blivit varmare skall jag åka wakeboard och vattenskidor.  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards